Besviken...

När jag lämnade Chinook i Falköping berättade jag för både tränaren och stallskötaren hur viktigt det är för mig att få följa vad som händer. Jag bad om bilder och gärna även filmer så jag kan följa hennes utveckling trots att jag bor så långt bort.

Det har nu gått en vecka och första dagen verkade allt jättebra. Jag fick kort på henne och fick veta att allt gick bra, hon hade fått en större hage och magen verkade ta omställningen i foder bra.

Efter det har jag knappt hört någonting. Jag fick ett svar om att hon var lättarbetad och snäll i onsdags, men inget mer.

Med tanke på att de sa att de hade full förståelse för att jag ville hållas uppdaterad och sa att de skulle göra det så är jag väldigt besviken på att det inte blivit så. Jag har skrivit och frågat men får inget svar trots att de har läst vad jag skrivit... Så jäkla tråkigt...

Kommentera här: